Psstt.....

~Pesan pada DIRI, jangan t'salah memberi HATI pada insan yg tak sudi, pada insan yg tak mengerti....

kerna sekali kita memberi, selamanya dia di HATI. Sekali kita dilukai, sampai bila2 tetap kita ingati.
Pesan lagi pd diri, hati2lah memberi HATI
sebab ia hanya utk insan yg tahu menghargai betapa tingginya nilai skeping HATI.

HATI & PERASAAN ini hanya utk yg MENYINTAI & MENYAYANGI kita dgn SEIKHLAS HATI

Thursday, September 29, 2011

Hari ini...

Assalamualaikum,...
Hari ini merupakan hari sibuk mengulangkaji akaun..Biasalah subjek tough en lagipun aku tak ada basic Akaun, zero! kena la berguru dengan kawan aku nie.. Bebanyak terima kasih a aku ucapkan sebab sabo melayan soalan2 aku... hahaha ;p 

Fisrt time kut study reramai-ramai (1 kelas, 1 mentor) time final exam sebelum ni mana ada... Kita orang study kat PPAS, pergh memang cantik a tempat tuh, besar pun besar cantik pun cantik..siap ada tempat theatre lagi patut a budak-budak ni selalu lepak sini.. boleh buat bising lak tu kat tingkat bawah..selalunya Library yang selalu aku masuk besar-besar sign kat situ "Please, Keep Quiet" dengan jari letak kat bibir..Serius tempat tu memang Library TERBAIK pernah aku gi..Siap golek-golek kut kat sofa dia.. haha....Tapi sayang a dia buat kat area golf tu..lau dekat luar sikit dekat dengan kolej memang aku jalan kaki hari-hari gi sana..ada jugak privacy nak belajar n melepak...



Ni la PPAS Shah Alam...
The Best wooo...





Anyway, aku nak cerita sikit ni,. :( .huuu...sedihhh member housemate aku dah tak duk sini sem depan... Hurmmm,..bosan a aku pasni tak de geng nak melepak mana-mana... Tak tahu lah aku duk umah ni macam mana nanti..sunyi kut tak de dia!! Kita orang dah rapat sejak first sem kut! Ingat lagi masa duk sini mula-mula.. ;)  selalu nak gi mana-mana mesti kita orang berdua je la.. memang selalu teman meneman a..

Pastu masuk lak 2 orang kakak tu..jadi kamceng a kita orang selalu gosip sesama share masalah sesama..Pernah gaduh gak tapi ok da.. Hmm, bila ingat-ingat balik rindu pulak aku kat dia sedangkan dia baru je keluar kul 9 tadi..hahaha ;p Tunang aku tuhh...kekeke.. tade a gurau2 jer..
Pa pe pun hope dia kekal a ngan tunang dia yang sebenar2 nya tuh... (^^)     
Satu aku nak cakap... " Gila,..rindu ko derr " ;p

No comments:

Post a Comment