Psstt.....

~Pesan pada DIRI, jangan t'salah memberi HATI pada insan yg tak sudi, pada insan yg tak mengerti....

kerna sekali kita memberi, selamanya dia di HATI. Sekali kita dilukai, sampai bila2 tetap kita ingati.
Pesan lagi pd diri, hati2lah memberi HATI
sebab ia hanya utk insan yg tahu menghargai betapa tingginya nilai skeping HATI.

HATI & PERASAAN ini hanya utk yg MENYINTAI & MENYAYANGI kita dgn SEIKHLAS HATI

Saturday, July 30, 2011

Ramadhan da dekat

Sedar tak sedar,..dah nak puasa..excited.. ^^ and rasa sedih gak..
sebab ini lah puasa pertama family aku tanpa kehadiran dia.. :'(
Selalunya time puasa, family kita orang akan pergi pasar borong beli ini lah itu lah tuk sahur ngan buka t..
Time sahur punyalah susah nak bangun, lagi2 aku...kesian mak aku kena masak sensorang..
Time buka lak, Dia lah orang pertama yang akan duduk depan lauk pauk semua tuh and
orang pertama gak yang habis makan..kadang2 kitaorg gelak je tengok Dia..
Tapi aku tau, semua tu takkan berulang lagi...
.aku selalu terfikir macam mana la nanti suasana kat rumah tu,..
ye lah aku pun tak balik dari 1st puasa smpailah ke ari 28,..
risau fikir keadaan mak aq waktu tu.. harap mak aku kuatlah dgn dugaan ni..
'Kita tempuh sesama ye mak :)'..

No comments:

Post a Comment