Psstt.....

~Pesan pada DIRI, jangan t'salah memberi HATI pada insan yg tak sudi, pada insan yg tak mengerti....

kerna sekali kita memberi, selamanya dia di HATI. Sekali kita dilukai, sampai bila2 tetap kita ingati.
Pesan lagi pd diri, hati2lah memberi HATI
sebab ia hanya utk insan yg tahu menghargai betapa tingginya nilai skeping HATI.

HATI & PERASAAN ini hanya utk yg MENYINTAI & MENYAYANGI kita dgn SEIKHLAS HATI

Monday, February 13, 2012

ku ku malu (>.<)

Assalammualaikum,...........

Huiittt,.. tadi aku baru saja ter'malu'... hiiihh,.. rasa betul2 malu kut (>.<) coz de dak depan rumah ketuk-ketuk pintu,..so aku ingatkan housemate aku la baru balik beli makanan. Seorang housemate aku ni memang suka ketuk2 pintu pastu menyorok.. Bila aku buka pintu aku tak nampak orang.. aku tutup la balik pintu dan berkata  dengan lantangnya "main-main pula" sebab dah terlampau geram,.. Alih2 budak2 tu ketuk pintu lagi. "assalammualaikum, akak..akak." Ekkk,.. bila buka pintu je terpacul la bebudak ni hulur kuih mini donat..  laa... Masa tu memang 'Hiiii,.. sorry la adik2 oi' ... muka time da tak tau nak sorok kat ne.. dah la marah orang pastu org tu pula bagi makanan kat kita.. adeihh sorry je la yg aku boleh buat.. malu kut :p



Baik pula budak2 depan rumah ni.. Boleh buat kawan ni.. :)
Nak balas apa ek mini donat dia orang ni??


Ni la mini donat yang diberi oleh bebudak tu..
Budak ke? Hee~ ntah2 sebaya...comey2 kut
tinggal ni je la yg lain aku da sebat :p

No comments:

Post a Comment