Psstt.....

~Pesan pada DIRI, jangan t'salah memberi HATI pada insan yg tak sudi, pada insan yg tak mengerti....

kerna sekali kita memberi, selamanya dia di HATI. Sekali kita dilukai, sampai bila2 tetap kita ingati.
Pesan lagi pd diri, hati2lah memberi HATI
sebab ia hanya utk insan yg tahu menghargai betapa tingginya nilai skeping HATI.

HATI & PERASAAN ini hanya utk yg MENYINTAI & MENYAYANGI kita dgn SEIKHLAS HATI

Tuesday, December 20, 2011

Hidup seorang pelajar...

Today at class don't have mood.. teringat kes jumaat lepas.. arghh wat aku tension jep! lagi-lagi tengok muka tettt tu.. ahh,..adoii makin sakit kepala aku.. Pa pe pun try cool.. k cool.. Entah nape sem ni macam de masalah sikit ngan lecturer.. takut jep dia orang aim aku then fail kan aku.. Huii,..naya.. kes berat tuh.. Tapi, just thing positive tak mungkin la dia orang sanggup fail kan students.. ermm entah la..malas nak fikir kepala aku jugak yang stress t..if it happen  just lest it be.. what can i do is through it with strong heart.. Be fun! yeahh ^^

Arghh, tukar topik.. aku penat tak terkata ni.. Isnin lepas tak datang kelas terlepas belajar bab 4 tapi pa pe pun lega satu urusan selesai just tunggu proses yg seterusnya. Memang penat sangat isnin tu bayangkan la dari 9-5pm lebih kut galas beg ke hulur ke hilir kat KL tu..kalau beg kosong tak pe la gak ni laptop! aku ni da la kecik je.. lepas sampai shah alam baru terasa sengal kat bahu ni..letih dia sampai sekarang dengan tak cukup tidurnya.

No comments:

Post a Comment