Psstt.....

~Pesan pada DIRI, jangan t'salah memberi HATI pada insan yg tak sudi, pada insan yg tak mengerti....

kerna sekali kita memberi, selamanya dia di HATI. Sekali kita dilukai, sampai bila2 tetap kita ingati.
Pesan lagi pd diri, hati2lah memberi HATI
sebab ia hanya utk insan yg tahu menghargai betapa tingginya nilai skeping HATI.

HATI & PERASAAN ini hanya utk yg MENYINTAI & MENYAYANGI kita dgn SEIKHLAS HATI

Saturday, December 31, 2011

Hari ini...

LAPARR!!!!!!!!!!!!!! Gas mati lak pagi-pagi ni,.. sabor je la wahai perutku....nanti kita makan ye..
Haduii nak citer apa ek.. Hmm, esok new year,..hui kejap betoi masa berputar,.
taw-taw je da nak masuk tahun 2012,..n next year gak umur aku mencecah 20tahun,..
Erkk, 20 tahun... aku tak sedia lagi kut!!! :( 

time ni la orang akan membebel
'ko tu da umur 20 cuba berubah sikit bangun awal, kemas rumah, cuci baju...bla..bla bla.. jangan asyik nak tido jer ..." (haha..its my mom :p ) ape malas punye org la aku ni kan? :p hehe
lecturer lak "awak semua ni da umo 20thn ke atas cuba jangan buat perangai macam budak tadika! Assignment tak buat, xdtg kelas..ape nak jadi dgn awak semua ni?" yah begitula selalunye bila lecturer da meletOp... sabar je la wahai lecturer2 ku semua...jasa dan kesabaran anda amat kami hargai..
Kawan aku lak "Ko ni cuba la berubah sikit,..asyik tengok kartun, duk ngadap laptop men game zombie! zombie!! zombie!!! aku tengok kau pun da macam zombie! sedarlah ko tu da 20thn bukan budak lagi!" no no no.. tu la cara aku melepaskan stress dgn assignment, exam yg haiiiiiii....redha je la aku mengadapnye...

Cakap pasal exam aku tak ready lagi kut asyik men game zombie ni je..ni la susah bila beli wifi mesti aku tak belajar! lau tak beli bosan lak!.. da la lepas new year je aku mid sem kut.. Huii memang tak de nye la nak relax2 nak tengok bunga api kat extreme park..tengok dari rumah je la..

Wish me "All the best k!" for my mid sem ^^ ~~

No comments:

Post a Comment